PORTĀLS ĀRSTIEM UN FARMACEITIEM
Šī vietne ir paredzēta veselības aprūpes speciālistiem

Septiņi ieteikumi kā izbaudīt veselīgas Lieldienas

Doctus
Septiņi ieteikumi kā izbaudīt veselīgas Lieldienas
Ņujorkas universitātes profesore, dietoloģe Lisa Sasson rekomendē 7 ieteikumus, kā veselīgi nosvinēt Lieldienas, lai pēc svētkiem nebūtu pašpārmetumi. Vēlam saviem lasītājiem priecīgas, saulainas un drošas Lieldienas!
  • Izbaudiet katru kumosu - ir brīvdienas! Ēdat ko vēlaties un izbaudiet glāzi vīna. Liedzot sev kaut ko, pastāv risks, ka varat pārēsties emocionālos brīžos vai tad, kad pēc kaut kā ļoti alkstat. Brīvdienas ir laiks atmiņu veidošanai un kvalitatīva laika pavadīšanai kopā ar ģimeni, kad var atļauties apēst arī dažus gardumus un izbaudīt ēdienu, nejūtoties par to vainīgiem.
  • Pārskatiet tradīcijasJūsu ģimenei ir tradīcija Lieldienās ēst cepeti. Laba ideja ir saglabāt gaļu pēc iespējas ilgāk svaigu, tādēļ dietoloģe iesaka cepeti gatavot veselīgi, piemēram, grillēt.
  • Ņemiet līdzi savas veselīgās uzkodas, ja raizējaties, ka ballītē, kuru apmeklēsiet nebūs pietiekami daudz veselīgu uzkodu. Vienmēr laba ideja ir nākt ciemos ar savu ciemakukuli. Ja esat veselīga dzīvesveida piekritējs, ņemat līdzi šķīvi ar veselīgiem gardumiem. Dārzeņu un augļu čipsi vienmēr ir gudra izvēle.
  • Izvēlies veselīgu desertu - dietoloģe iesaka cept pīrāgu ar plānu mīklas kārtu, piemēram, cepeškrāsnī uz plānas mīklas kārtas cep svaigus ābolus un bumbierus, kas apslacī ar mazliet sviesta un kanēļa. Lai deserts būtu vēl gardāks to var pasniegt kopā ar maz kaloriju saldētu jogurtu.
  • Nesverieties pirms un pēc Lieldienām. Tā ir sevis spīdzināšana. Izmantojiet savu apģērbu par barometru un nesatraucaties par lieku kilogramu vai diviem. Galvenais atcerēties, ka ir svētki, pēc svētkiem varēsiet atgriezties pie veselīgās diētas.
  • Slēpiet Lieldienu konfektes... no sevis - ir labi iegādāties konfektes uz svētkiem, bet neturiet tās acu priekšā visas svētku dienas, nolieciet tās nostāk no acīm, lai katru reizi, ejot tām garām, roka nesniedzas pēc tām.
  • Izvēlieties piemērotu apģērbu - pārāk plats apģērbs nozīmē pārāk daudz apēsta ēdiena. Tādēļ svētkos valkājiet apģērbu, kurā jūtaties komfortabli, bet kurš Jums nav par lielu. Jo vaļīgāks būs Jūsu apģērbs, jo lielāka iespējamība, ka pārēdīsieties.