Kas ietekmē pacienta apmierinātību ar ārsta darbu?
Citās sfērās cena ir tā, kas klientam dod iespēju izvēlēties pakalpojumu sniedzēju, bet veselības aprūpes sistēmā tam tā nevajadzētu būt, jo šeit svarīga par cenu ir ārsta pieredze. Šī iemesla dēļ konsultanti ārstiem iesaka pacientiem nodrošināt ērtu un personalizētu pakalpojumu, pacientam ir jāsniedz vislabākā, visatbilstošākā un vienlaikus individuāla aprūpe.
Pētnieki izvirzīja hipotēzi, ka aprūpe mājās, varētu palielināt pacientu apmierinātību, bet pētījuma rezultāti apliecināja, ka ne vienmēr pacienti bija pamierināti ar aprūpi, ko saņēma mājās. Pētnieki to skaidroja ar to, ka ārsta kabinetā tomēr ir vairāk pieejami dažādi palīglīdzekļi, kas palīdz sniegt kvalitatīvāku aprūpi un pacienti to novērtē. Pacientam šķiet, jo vairāk izmeklējumu ārsts veic, jo viņš ir labāks speciālists, kas bieži vien neatbilst patiesībai. Kas pacientu dara laimīgu? Izrādās tā nav ārsta kompetence vai sniegtās aprūpes kvalitāte. Aptaujājot 36 000 pacientu, tika secināts, ka pacientu apmierinātību vairo īss laika sprīdis uzgaidāmajā telpā un ilgāks laiks, kas pavadīts ārsta kabinetā.
Pilnu tekstu lasīt šeit